vrijdag 16 april 2021

Filigraan bloemenkrans

Hallo Allemaal, Zoals jullie in mijn allereerste blog hebben kunnen lezen ben ik gisteren weer eens met filigraan aan de slag geweest. Ik denk dat de laatste keer 15 jaar geleden was ofzo. Ik moest ook echt even kijken hoe het ook al weer moest. Maar gelukkig kun je op pinterest heel veel voorbeelden vinden. Ik wil mijn filigraankrans mee laten doen aan een challenge en het thema daar van is lente. Bij lente denk ik aan bloemen en zo kwam ik op een bloemenkrans. Eerst alles gemaakt en neergelegd voordat ik het ging op plakken.
Helaas was ik zo slim om te gaan eten en de deur van mijn kamer open te laten staan. De kat vond het een goed idee en is op mijn bureau gaan liggen met gevolg dat mijn krans die nog niet vast lag door elkaar werd geschud. Wat extra werk maar gelukkig kon ik er weer wat van maken. Daarna snel opgeplakt.
Inmiddels was het erg laat en werd het bedtijd.
Vanmiddag heb ik hem afgemaakt met een paar tekstjes. Deze gaat een mooi plekje krijgen in mijn kamer want de tekst is heel toepasselijk.
Tot de volgende blog!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten